*

× AnyDesK
Remote support
Τ: (+30) 211 8500 323 Αίτημα υποστήριξης
 » Υποστήριξη Πελατών

Τιμολογιακή Πολιτική Υποστήριξης - Τηλεφωνικής, Remote και Επίσκεψης Τεχνικού στον χώρο σας:

Στα πλαίσια αναβάθμισης των υπηρεσιών και πάντοτε με γνώμονα την ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, η εταιρεία μας εφαρμόζει διαδικασίες διαχείρισης αιτημάτων υποστήριξης πέραν των συμβατικά προβλεπόμενων, (ΕΣΤΕΣ).

Τα αιτήματα υποστήριξης των εφαρμογών Pegasus τόσο για τις τοπικές εφαρμογές όσο και τις διαδικτυακές εγκαταστάσεις (web sites) καλύπτονται ως εξής:

 

  1. Άμεση υποστήριξη με Συμβόλαιο Προαγοράς Ωρών Τηλεφωνικής & Remote Υποστήριξης.
  2. Προαγορά Ωρών Υποστήριξης Pegasus (Επίσκεψη Τεχνικού στον χώρο του Πελάτη).
  3. Επίσκεψη Τεχνικού στον χώρο του Πελάτη (ελάχιστο κόστος επίσκεψης μία (1) ώρα).
  4. Κατά σειρά προτεραιότητας, εκτός Συμβολαίου Προαγοράς 1. & 2. 

 

Διευκρινίσεις:

Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύουν τα παραπάνω, είναι να διαθέτει ο πελάτης ενεργή Ετήσια Σύμβαση Pegasus (ΕΣΤΕΣ).

Οι κλήσεις ΕΚΤΟΣ από τους παραπάνω τρόπους (1. & 2.) θα εξυπηρετούνται κατά σειρά προτεραιότητας.

Αγοράστε ώρες υποστήριξης online εδώ.

 

Για άμεση Online Τεχνική υποστήριξη κατεβάστε το:

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βορείου Ηπείρου 45, Μαρούσι 151 25, Αθήνα
T: 211 8500 323